Інтернет-методрада

ІНТЕРНЕТ-МЕТОДРАДА як інструмент відкритого ефективного співробітництва з проблем методики викладання у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації”

Жовтень 2014

ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ

Для обговорення запрошуємо на ФОРУМ: http://rbl3.webnode.com.ua/forum/

У СВІТЛІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВИЩУ ОСВІТУ»: ПЕРСПЕКТИВИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Kozachenko

Доповідає Козаченко О.М.

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЯК НЕОБХІДНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ АГРАРНОЇ ОСВІТИ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР

Starchenko

Доповідає Старченко Ю.А.

АГРАРНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ

Korulyk

Доповідає Корилюк С.І.

МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ В КОЛЕДЖІ: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «ІНФОРМАТИКА ТА КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА».

IMG_9686

Доповідає Кононец Н.В.

Січень 2015

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ SITES.GOOGLE.COM baliukДоповідає Балюк В.О.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ЦИКЛУ ЗОШ: ІНТЕРАКТИВНИЙ АСПЕКТ ???????????????????????????????Доповідає Сорока Н.П.
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН kononenkoДоповідаєКононенко Ю.С.
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВУ hudoliyДоповідає Худолій І.І.

Травень 2015

КОМПОНЕНТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧА

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ  Grinova

Доповідає Гриньова М.В.

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ: КОНФЛІКТИ І ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

Ivan - копияДоповідає Худолій І.І.

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВИКЛАДАЧА ЯК ОСНОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ МТЕРНОСТАЙСІ

OLYMPUS DIGITAL CAMERAДоповідає Цюман  Г.М.

ЛЕКЦІЇ «МАЙСТЕР-КЛАС» ЯК ОДНА З ФОРМ СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ NovopS

Доповідає

Новописьменний С.А.

МОВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧА В ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ

RizДоповідає Різуненко Н.Г.

Вересень 2015

 ІННОВАЦІЙНІ ТА ІНТЕГРАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ САМОСТІЙНОГО НАБУТТЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТАМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕХНОЛОГІЇ В ГАЛУЗЯХ РОСЛИННИЦТВА  Левківський М.І.

Доповідає Левківський М.І.

РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ Pil

Доповідає Пилипенко Л.О.

ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ПРОДУКТИВНИЙ СПОСІБ ПОЛІПШЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ Боцвiн

Доповідає Боцвін Ю.О.

ІСТОРИЧНІ ХВИЛИНКИ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ Shestopal

Доповідає  Шестопал О.В.

МОТИВАЦІЯ ТА КООРДИНАЦІЯ САМОСІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ Sup

Доповідає Супрун Л.О.

ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН (НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «СТАТИСТИКА») Олийнык

Доповідає  Олійник Т.М.

Березень 2016

 РЕАЛІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ПРАКТИКА СТВОРЮВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ  Lap

Доповідає Лапінський В. В.

ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ СТРИЙСЬКОГО КОЛЕДЖУ ЛЬВІВСЬКОГО НАУ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ  yatskiv

Доповідає Яцків Л.Ф.

ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ЯК ЕЛЕМЕНТ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВНЗ Ира

Доповідає Горда І.М.

МЕТОД ПРЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ Таня

Доповідає Горда Т.М.

 

 

Оберіть мову

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanishUkrainian